Dnes je 17.10.2018, svátek má Hedvika a zítra Lukáš
Menu

Výbory

ŠKOLSKÝ VÝBOR

Předsedkyně: Martina Milotová

Členové:  Mgr. Ludmila Plesná, Kamila Kastlová, Věra Foučková,  Jitka Šindelářová

 

FINANČNÍ VÝBOR

Předseda: Drahomír Ducháč

Členové:   Ing. Martina Pacovská, Ing. Miloslav Polášek

 

STAVEBNÍ VÝBOR

Předseda: Drahomír Ducháč

Členové:  Ing. Zdeněk Milota, Ing. Miroslav Vlk

 

KONTROLNÍ VÝBOR

Předseda: Lukáš Koníček

Členové: Milan Černuška, Petr Toman

 

VÝBOR PRO ROZVOJ OBECNÍHO MAJETKU 

Předsedkyně: JUDr . Ing. Jana Ammerlaan

Členové: Ing. Pavla Holoubková, Ing. Jan Jarolímek, Ing. Eva Karbanová, Ing. Čestmír Kocian, Lukáš Koníček, Václav Krupka, Mgr. Karel Novák, Jiří Kýr

Zastupitelstvo obce Tuklaty ve snaze napomoci starostovi obce při plnění jeho úkolu správy majetku obce rozhodlo o vytvoření Výboru pro rozvoj obecního majetku a ustanovilo jeho předsedkyní Janu Ammerlaan.

Pracovní náplň výboru schválená zastupitelstvem 22.12. 2014:

  1. Majetek obce:
  • Pasportizace majetku obce – jeho současný stav a stávající využití, prověření stávajících smluv na pronájmy obecních nemovitostí a polí, na základě toho vypracování koncepce a návrhy využití
  • Fara:
    • zabezpečení urgentních oprav: dešťových svodů, odstranění náletových dřevin ze základů stavby, oprava komínu, zasklení oken, odvoz odpadu, zabezpečení proti krádežím,…
    • na základě stávajícího projektu vypracování přehledu kroků postupné rekonstrukce budovy, preferenčně jako sídla obecního úřadu, společenského centra obce pro scházení občanů, kulturní akce, tělocvična – jako základ pro přípravu projektů pro získávání dotací
  • Návrhy na využití domů v Tuklatech a Tlustovousech ve vlastnictví obce 

 2. Veřejná zeleň a veřejná prostranství:

Do činnosti výboru nebude zařazeno: školská zařízení (ZŠ, MŠ), komunikace, vč. chodníků a správa majetku.

Výbor se během své činnosti sešel ke schválení příslušných dokumentů šestkrát, jeho členové však aktivně působili na naplňování úkolů svěřených mu obecním zastupitelstvem prakticky po celou dobu. Výbor vypracoval výše uvedené dokumenty a předložil je obecnímu zastupitelstvu ke schválení nebo starostce k dalšímu využití.

Za odvedenou práci – finančně neodměňovanou – patří všem členů, ale hlavně Pavle Holoubkové a Václavu Krupkovi velký dík.

 

Činnost výboru byla ukončena usnesením ZO ze dne 27. 8. 2018 z důvodu splnění úkolů schválených zastupitelstvem  dne 22. 12. 2014.